maandag 18 februari 2013

Eos... Lip balm, handlotion & shave cream

Ik heb behoorlijk wat beautyproducten liggen, sommige liggen al tijden nieuw in de verpakking... puur te wachten om over geschreven te worden :) gelukkig heb ik ook wat recentere aankoopjes en zal ik daarmee starten. Een aankoop van vorige week was een Eos bestelling.

Ik ben echt dol op de lipbalmpjes van dit merk, het design is leuk, het ruimt lekker en als je aan je lippen likt.. ok das met deze nog erger bij me... proef je een zoet smaakje... yummie!



Ik heb 4 items besteld, 1 ervan is voor vriendlief ;) en de andere 3 lekker voor mezelf! Ik had voor mijn vriend een oranje lipbalm gekocht, een stoer mannenkleurtje. Hij vind de verpakking nl super, niet zo'n lipstick-vorm want dat is verwijft haha! Zijn woorden ;)

De eerste, uiteraard, een lipbalm "strawberry sorbet" ruikt heerlijk!! Een mooi roze pastel omhulseltje. Deze zat tezamen met een handlotion in een leuke limited edition "pink ribbon" verpakking, waar ook een zakje shave cream "pomegrate rasberry" bij zit.

De handlotion is de "berry blossom". Een vrij kleine maar handige verpakking, uiteraard ook in het roze (we love pink :D) past altijd wel in je tas. Lotion zegt het al, een wati vloeibare substantie dus wel even uitkijken als je de verpakking opent want het glijd er makkelijk uit. Ook de lotion heeft een heerlijke geur, heel subtiel. Persoonlijk houd ik niet zo van een sterke geur zodat je heel de dag een doordringende crèmegeur ruikt, de voldoet dus prima aan de subtielheid.

Ten derde, waar ik erg nieuwsgierig naar was is een shaving cream van eos. Nu gebruik ik zelden iets speciaals om mee te scheren, ik ben nl totaal geen fan van die foams maar deze blijft erin. Vrijwel geurloos, een zachte substantie die je huid na het scheren meteen hydrateert, hij doet zeker wat ie beloofd! Mijn huid is zacht en pas de dag erna voelde ik wat stoppeltjes. Dat heb ik normaal zelfs weer de zelfde dag. De cream zit in een flesje met pompje, er handig en zuinig in gebruik. Het enige wat ik wel heb is dat je wel moet smeren en die plek moet scheren want het glijd wat snel van je huid af.

Echt een favoriet merk geworden, dit bijzondere merk Eos! "Handzame" verpakkingen, goede producten, mocht je er nog nooit iets van hebben geprobeerd, een echte aanrader!

Hebben jullie al 's iets gehad van Eos en wat is een favoriet?

Liefs Heidi

2 opmerkingen:

  1. ik heb er zelf nog niets van geprobeerd maar hoor er altijd zoveel goeds over ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen