vrijdag 18 april 2014

FFB is verhuisd!

Ik heb het eerder al laten weten dat ik naar een CMS systeem ging overstappen gezien de mogelijkheden van Blogger niet meer echt toereikend zijn voor mij en ik een professionelere aanpak en uitstraling wil van mijn blog. Dit ook met oog op mijn bedrijf Manifesto Design, deze site is ook opnieuw in de maak. (Social) Media is nu eenmaal een feit wat niet meer weg te denken is en aangezien alles voor mij in het verlengde ligt van mijn dagelijkse werk (en ik het enorm leuk vind) spring ik hier graag verder op in.




In principe was de site al een tijd te bereiken onder fabulousfeelingblog.nl maar nu ben ik volledig overgestapt. Wat houd dit in voor jou als trouwe en lieve lezer:

Voor Bloglovin hoef je niets te doen, de mensen achter Bloglovin gaan er voor zorg dragen dat alles wordt overgezet.

Voor google friend connect, waar ik ook veel trouwe lezers van heb helaas wel, ik ben er nog niet zeker van deze over te zetten maar mocht je me willen blijven volgens dan kan dat via Bloglovin of via de Facebook site, deze is nog niet zo lang geleden aangemaakt.

Op de Facebook site zet ik regelmatig updates van de site, leuke persberichten (die niet op de blog verschijnen) en Instagram foto's van wat me zoals bezig houd.

De blog is in grote lijnen al opgezet, hier en daar zullen nog wat details aangepast gaan worden. Nieuwe artikelen gaan vanaf dit weekend daarop verschijnen.

Het webadres voor de blog: http://www.fabulousfeelingblog.nl/
Het webadres voor Facebook: https://www.facebook.com/fabulousfeelingblog

Ik hoop uiteraard dat jullie me blijven volgen!

See you soon xoxo Heidi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten