woensdag 10 november 2010

Bij de The Body Shop geshopt :-)

Vroeger was ik echt maf van The Body Shop! Na jaren er niet meer te zijn gekomen en er toch zo af en toe weer wat over te zien en te lezen, is mijn liefde weer teruggekeerd :-)






Ik was van het weekend even er lekker tussenuit gegaan (aangezien ik in de afgelopen 2 jaar, 6 dagen vrij heb kunnen nemen en zo af en toe wel een weekendje weg ga ;-)), was deze keer de keuze gevallen op Amersfoort, zo een leuke omgeving! Ik zal er binnenkort even een verslagje van maken :-).

We zijn afgelopen zaterdag dus gaan "shoppen" in Hilversum en ben daar even the Body Shop ingedoken...

Ik had al een handcrème via ebay gekocht, die zaterdag bij de post lag, en ik heb in de winkel een leuk pakketje en een deo meegenomen....

In het pakketje zit een puff, een bodybutter en een douchegel van "Cranberrie Joy" ik vind het zelf echt een heerlijke geur! Ik had al zin in de feestdagen, nu dus nog meer! Mmmmmm.... Eerst ff lekker een douche nemen met een schuimende puff van de douchegel en vervolgens je huidje lekker insmeren met de bodybutter...! De bodybutter smeert goed uit en maakt mijn huid weer zacht... Een lekker zoet geurtje blijft er achter... al blijft de geur niet heel lang hangen bij mij....




The Body Shop heeft ook een aantal deodorants in hun assortiment, genaamd "DeoDry" met drie lekkere geuren "Chilled and Breezy", "Cool and Zesty" en "Fresh and Floral" ik heb voor de laatste gekozen, omdat ik die toch het lekkerste vond ruiken :-) Het zijn rol-deo's en daar moet je van houden, maar ze zijn zeker het proberen waard! De deo's liggen tussen de 5 en 6 euro.


En ten slotte de handcrème.. ik heb toch altijd al last gehad van eczeem, hoewel het vrijwel weg is, blijf ik een droge huid hebben... ik hang ook vaak in de chemicaliën dus dat doet ook geen wonderen ;-) maar een handcrème waar ik dan geen jeuk van krijg en die ook nog eens zijn werk doet, is lastig te vinden... Ik moet zeggen dat ik deze heel fijn fijn vind, de "Hemp Hand Protector", heel lekker vind ik 'm niet ruiken, maar het kan ermee door :-) hij trekt vrij snel in en maakt mijn handen weer aanzienlijk beter :-)


Nu heb ik natuurlijk mijzelf dit cadeau gedaan (jeeej :-)) maar het is ook leuk om als een cadeautje voor de feestdagen weg te geven! Het pakketje kost rond de 9 euro en is in verschillende varianten verkrijgbaar...



Have fun shopping!

xoxo Heidi


6 opmerkingen:

  1. Leuke producten heb je gekocht, die deo wil ik ook nog hebben trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Pakketjes zien er schattig uit =))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dingen idd, ik ben echt fan van de body butters van TBS! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke producten heb je gekocht! The Body Shop is zo'n fijne winkel!

    BeantwoordenVerwijderen