dinsdag 16 november 2010

Wie van de 3....

Jaaaaaa het is weer tijd voor een nieuwe "Ik wou dat ik jou was..."

Deze keer heb ik 3 hele verschillende dames genomen... en ja ik heb het weer niet errug makkelijk geprobeerd te maken ;-)

Op nummer 1: De vrouw die naar schatting zo'n slordige 250 miljoen waard is... je kunt shoppen tot je er letterlijk bij neervalt... maar ja qua uiterlijk.... mwah... oordeel haar zelf maar, bij deze mag ik u presenteren... Nina Storms! Beter bekend als Nina Brink...



Op plaats nummer 2 heb helaas even de naam niet kunnen achterhalen... misschien jullie wel... het gaat meer om het prototype "skinny model" Deze vreselijke trend in de modewereld vind ik nou niet bepaald glamoreus... ok je mag dan wel op de catwalk schitteren in meest geweldige merken, maar heel leven moeten eten als een konijn... sjaaa....




Save the best for last, haha! Op nummer 3 onze Barbie!

De oh oh niet erg slimme dame wordt inmiddels wel door alle Nederlanders herkent... maar ja... met een paar spraaklesjes en een goede stylist ben je er nog niet helemaal ben ik bang.... vraag me af of ze er echt beter van is geworden... 


Met wie zou jij weer voor een dag willen ruilen? Ennnn waarom? ;-)

liefs xoxo Heidi


5 opmerkingen:

  1. Dan zou ik voor de eerste gaan denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga ook voor Nina! Lekker veel geld uitgeven ;)
    Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je lekker in je vel zit als je zo dun bent als #2, ik zou de hele dag honger hebben!
    En Barbie wil ik ook niet zijn.. lijkt me een aardige meid hoor.. maar niet helemaal mijn type ben ik bang!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gaan voor Nina of voor Barbie. Ik zelf vind zúlke dunne meisjes niet mooi en ik zou het dan ook niet willen zijn. Nina zou ik leuk vinden omdat je dan veel geld uit kan geven en Barbie... gewoon, ik weet het echt niet, hahaha. Maar wat zou JIJ kiezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zou ik kiezen.... sjaaa knap is ze niet, maar zal toch voor Nina gaan! over de balk smijten die hap! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou kiezen voor Nina.
    Ik zou dan ook een dagje gaan winkelen.
    Het maakt me niks uit hoe ze er uit ziet want ik ben haar maar voor een dag.
    En even een dagje voelen hoe het is om al dat geld te hebben lijkt me al heerlijk.

    Wel zou ik graag de spullen willen houden :P

    BeantwoordenVerwijderen