vrijdag 10 september 2010

Getest: de nieuwe mascara van Chanel "Inimitable"


Al jaren test ik graag mascara's uit, inmiddels ben ik al jaren verkocht aan wimper-extensions, dus dat scheelt al heel wat lagen mascara en geknoei, maar aangezien de extensions niet alles opvult en je toch mascara voor de onderste wimpers nodig hebt, blijf ik op zoek naar de perfecte mascara... inmiddels van mijn geloof afgestapt... sorry Dior... ik kies voor Chanel!

Wat beloofd Chanel met hun nieuwe "Inimitable":  Met een strijk over je wimpers, bezorgt deze mascara het allemaal: volume, lengte, krul en separatie van je wimpers. Het geheim is het unieke borsteltje en de formule van de mascara. Het beloofd lang te blijven zitten en de Pro-vitamine B5 hydrateert en houdt je wimpers in perfecte conditie voor een gezonde look!  


Mijn beleving... ik vind 'm super! Hij blijft inderdaad lang zitten, is na het einde van de dag niet half uitgelekt en gevlekt onder je ogen terechtgekomen... en brokkelt ook niet langzaam aan van je wimpers af... ik zal niet zeggen dat je maar 1 strijk over je wimpers er al bent, maar hij geeft al wel heel snel een prachtig resultaat! Ik geef 'm een 9!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten