zondag 31 oktober 2010

Ik ben getagged: Geld

Ik was laatst al getagged door Linsey van lynseybeauty.blogspot.com en die ben ik dus compleet vergeten door te geven *shame on me*, maar die is voor de volgende keer :-) 


Vandaag ben ik opnieuw getagged door Evelien van www.ohfashion.nl/ met het onderwerp geld.

Het is de bedoeling dat ik invul hoeveel maximaal wil uitgeven per product.

 Dagcreme Ik heb een vreselijk moeilijke huid, eczeem met acné en littekentjes. Ik heb vorige jaar een potje crème gekocht van Bergman Clinics à 80 euro.. na 1 maand was ie op! Toen ben ik maar met sheabutter gaan smeren en dat hielp net zo goed :-) kosten nog geen 5 euro. Ik heb nu een nieuwe van Clinique via Strawberrynet gekocht en die was 17 euro. Als het helpt maakt het me eigenlijk niet uit hoe duur die is, helaas wil mijn portemonnee momenteel niet mee, hihi!
 
Foundation Ik gebruik zelden foundation, ik kan er niet zo goed tegen, maar ik vind True Cover (jaja van de tv) fijn, daar heb ik geen last van... die kostte 45 euro, maar dan krijg je een heel pakket.
 
Concealer gebruik ik zelden... ik kan daar dus geen antwoord op geven :-)
 
Blush jaaa dat heb ik altijd, uhhmmm kosten... varieert, heb er nu 1 van Essence, die kost echt geen drol, maar sjaa anders die van Bourjois... wat zal die kosten tussen de 15 en 20 euro?
 
Highlighter Heb ik niet.... :-)
 
Lipstick Gebuik ik weinig, heb er een van Estee Lauder die ik heel fijn vind, ik denk dat die 20 euro was...
 
Lipgloss Ben dol op lipgloss! Maar die moeten wel goed zijn, ik heb er een aantal van Estee Lauder, Dior, en Bourjois... kosten tussen de 15 en 25  euro.
 
Parfum 50 tot 80 euro... ik vind Miss Dior Chèrie erg lekker, D&G the One en Diamonds van Armani
 
Oogpotlood Pfff... uhh... zo rond de 10 euro denk ik... :-)
 
Oogschaduw Ik ben toch dol op wat duurder merken, af en toe probeer ik er weer 1 van Essence ofzo.. maar dat vind ik toch niet echt fijne ogenschaduw... ik koop ze niet vaak, maar ik heb 1 vaste pallet van Clinque à 20 euro ik heb er een paar van Bourjois à 11 euro en heeel soms koop ik er 1 van Chanel à 70 euro.. :-)
 
Mascara Mascara vind ik erg belangrijk, ik ben er zuinig mee maar ik ben daar echt een zeikerd in haha. Ik koop dan of Chanel (die nieuwe is ge-wel-dig) of Dior.
Ik koop niet veel make-up, maar als ik het koop moet het goed zijn :-) en ja mocht de ruimte op mijn bank vergroten, zal ik waarschijnlijk wel meer kopen ;-)
Zo, dat was hem dan! En ik geef nu deze vragenlijst door aan.. Agnetha!

4 opmerkingen:

  1. Echt supper leuk om getagged te worden.
    en ik vind je blog ook erg fantasties je
    hebt er een nieuwe fan bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief compliment! Nou ik zeg welkom Myca!!! Errug leuk!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga 'em doen hoor! Dank je voor de TAG :-D

    BeantwoordenVerwijderen