dinsdag 19 oktober 2010

Prachtige lingerie van Lingeriekoffer.nl

Hello fashion- and lingerielovers!

Onlangs heb ik via twitter een lingerieset gewonnen van de webwinkel "Lingeriekoffer".

De bedoeling was dat je een set van het Engelse merk voor de grotere cupmaten "Curvy Cate" kon winnen. Tot Angely's (eigenaresse van Lingeriekoffer) grote spijt kon de set niet uitgeleverd worden en heeft Angely ook besloten het merk uit haar collectie te halen. Angely (de grote schat :-)) belde me op met het, voor haar, vervelende bericht en vertelde me dat ik van dezelfde waarde een kortingscode kreeg, waar ik natuurlijk net zo blij mee was!

Nou "Hei" kennende had ik meteen al iets uitgezocht en liet mijn oog vallen op de set van Hush Hush genaamd "Retro Madame". Een prachtige set met een klassieke uitstraling... ik heb gekozen voor de voorgevormde bh en de string, beide donkergrijs satijn met parelwit kant...



Ik kreeg het setje heel snel binnen en eerlijk gezegd vond ik het nog mooier overkomen in het echt dan op de foto... ok nu had ik het nog niet aangedaan en mezelf er mee bewonderd, kan schelen natuurlijk... (beetje zelfspot mag hè ;-) maar eenmaal aangetrokken en toch even voor de spiegel gaan staan, moet ik zeggen, niet slecht Hei! :-) Het materiaal is zacht en zit heerlijk! Je kunt weleens hebben dat kant hard en niet comfortabel is, maar dat is bij deze set niet het geval! 



Nogmaals bedankt Angely voor je geweldige cadeau, ik ben er erg blij mee!

Wat ik zelf ook wel een hele leuke lijn vind is de XTG girl en er is ook een supergave herenlijn van! Lingeriekoffer is de eerste in Nederland die het merk voert. De vrouwenlijn van XTG is al razendpopulair in vele zuid Europese landen! Ik zeg: hebben hebben hebben!!


Ben je nieuwsgierig naar de rest van de prachtige collecties van Lingeriekoffer, kijk dan op: www.lingeriekoffer.nl en voor leuke acties en tips, volg je haar op: twitter.com/#!/Lingeriekoffer

Mocht je overigens nog tips hebben voor Angely, voor een fantastisch merk voor grote maten, stuur haar een bericht!

xoxo Heidi

Tags & bronnen: Lingeriekoffer • Hush Hush • XTG • lingerie • grote cupmaat 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten