woensdag 19 januari 2011

Voorjaarscollectie PUPA "Very Vintage" Limited edition


Toen ik zelf nog een Pupa was (Pupa betekent klein meisje.. nu ja klein, ik speelde nog met de Barbie's hihi ;)) verkocht mijn moeder Pupa in haar schoonheidssalon... vaak stond ik voor de zwart met rode display te staren naar alle make-uppies en heb na al die jaren als een soort nostalgie idee een aantal dingetjes ervan bewaard... echte Pupa vintage zullen we maar zeggen :D 


Nu komt Pupa dit voorjaar met een Limited edition lijn, genaamd "Very Vintage"
En wauw wat een schitterende lijn is dat! In het assortiment zit een gebakken ogenschaduw, een glossy eyeliner, een gloss lipstick, een blusher en een nagellak.



De VERY VINTAGE collectie van PUPA brengt de jaren ’50 terug. Deze nostalgische en betoverende collectie is geïnspireerd op stijliconen zoals Grace Kelly, Audrey Hepburn en Jackie Kennedy en bevat unieke en onweerstaanbare producten met een moderne twist die de vrouwelijkheid direct versterkt en benadrukt. De ogen zien er geraffineerd en verleidelijk uit, de lippen zachter en voller en de nagels ultravrouwelijk en sensueel.



De  Limited edition lijn "Very Vintage" is beschikbaar vanaf eind januari 2011!

Wat vinden jullie ervan?

See you soon! Liefs xoxo Heidi

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het super ...zelfs ik ben nog te jong voor de jaren 50 maar mijn moeder was een bewaar muts dus ik herinner me er wel dingen van. Vooral de stijl van de flesjes nagellak ;-)
    liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel mooi uit!
    je hebt echt een leuke lay-out, trouwens! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeeh dat ziet er goed uit, ben vooral benieuwd naar de lipstick, ziet er echt mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel erg benieuwd naar deze collectie!

    BeantwoordenVerwijderen