dinsdag 3 juli 2012

NOTD: gouden luxe "Cha Ching" by Designer Skin


Designer Skin staat meer bekend om de producten op tanning lotions, ook fantastische producten btw :D 
Nu was ik laatst in de zonnestudio vlakbij waar ik woon en daar staan altijd de producten van Australian Gold en Designer Skin opgesteld (de eigenaar is de importeur van deze pareltjes in NL).
Nu had ik ze al regelmatig zien staan maar deze keer werd toch steeds mijn oog naar het gouden flesje getrokken (hihi wellicht dat het met die zomer in mij bol te maken heeft ;-)) en 'm toch maar gekocht... en bij deze geswatched... kijk je mee?



De naam van dit schatje is Cha Ching, nou deze naam verdient ie zeker! Net vloeibaar goud wat je op je nageltjes aanbrengt! De lak brengt fijn aan en droogt toch redelijk snel. Qua dekking vind ik 'm ook goed, ik heb 'm wel 2 keer aangebracht omdat het met zo'n kleur toch echt goed dekkend moet zijn, dan komt ie mooier tot zijn recht.


Er zitten mooie shimmers in de lak, voornamelijk zilveren shimmers wat de kleur bijzonder maakt.
Het enige "tricky" aan deze kleur en lak is dat ik persoonlijk vind dat het mijn handen ouder maakt...
Ik denk dat ik 'm eerder op mijn teennageltjes zal lakken, vooral als mijn voeten mooi bruin zijn en een leuk slippertje of sandaaltje draag :D


Ondanks dat er veel shimmers in zitten is de lak makkelijk te verwijderen van je nagels... das toch wel handig ;)

De lak is te koop voor €6,95 (ik ben nog aan het zoeken waar precies je ze online kunt kopen, ik heb inmiddels de importeur al gemaild).

Wat vind jij van deze lak?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten